Ce trista e viata fara desfacator de capace de sticla

Mi s-a atras atentia ca nu mai scriu nimic, deci hai sa scriu. Eu am avut la un moment dat un desfacator de capace, doar ca era foarte naspa si l-am rupt la un moment dat. Si din cand in cand mai cumpar din supermarket cine stie ce bautura care isi da atata importanta incat vrea sa aiba sticla cu capac, dar in acelasi timp sunt prea zgarciobi sa-l faca dinala twistoff, ca la bere corona, salitos, astea, sau alt sistem mai demn de anul 2011.

Asa ca de obicei ma asez la masa cu bautura in mana si cand sa o deschis, STUPOARE, nu pot, imi trebuie desfacator. Si practic de fiecare data incerc sa o deschid lovind capacul de un calculator mai vechi cu o carcasa solida, dar nu am reusit niciodata sa desfac ceva asa. Nu inteleg de ce tot incerc… Si cand vad ca nu-mi iese, stau asa trist si ma gandesc, ce sa folosesc? Un cutit? Nu, ca ma tai. O lingura? Nu, e prea obtuza. Si apoi, de fiecare data, imi vine ideea absolut geniala de a folosi patentul. Si de fiecare data a functionat. Pot sa ma gandesc la cel putin 5 momente in care am facut exact asta in ultimele 6 luni, mai intai cu serverul si apoi cu patentul, si astazi este prima zi cand am folosit direct patentul.

Atat.

This entry was posted in metafizica. Bookmark the permalink.

11 Responses to Ce trista e viata fara desfacator de capace de sticla

  1. Ionut says:

    stai asa, nu se desface ca in reclame s ao pui pe marginea a ceva si sa sara dopu? naspa ….

    in kaufland au la rafturile cu sticle desfacatoare din astea, la alea de vinuri tirbusoane si costa 1 – 2 ron … eu zic ca e mai ieftin sa iei unu, mai ieftin pt psihic.😀

  2. Ionut says:

    cu dintii nu ai incercat?

  3. Ei, esti capabil de invatare, mai lent sau mai incet, cetatean te numesti.

    Nu dispera.

  4. Cristian says:

    Eu aș sugera să-ți trimită Mircea un desfăcător cu Trilema pe el.

  5. gheorghe says:

    Ar fi cam ghey. O sa folosesc patentu in continuare.

  6. gheorghe says:

    Lol @Ionut acum am observat ca esti in spam, cred ca ti-a pus cineva gand rau.

  7. Ionut says:

    hmmm, norocul meu e ca nu las commnturi decat pe maxim vreo 10 bloguri si acolo nu intru in moderare, inca. pai de la askimet ala sau cum ma-sa ii zice. parca un gras cu blog m-a trecut la spam ca el se ia de crestinism si-l denigreaza, iar cand l-am intrebat daca fii-sa e botezata si de ce, n-a stiu ce sa-mi zica si … vezi rezultatul. zic asta ca in rest nu stiu cine ar face-o … pe mine ma place toata lumea.

    in cazul in care e din cauza celui banuit de mine, mereu ma intreb daca pt a manca niste paine, trebuie sa mananci si rahat, altfel nu-mi explic de ce ar face cineva asa ceva.

  8. gheorghe says:

    Se mai intampla.

    Pot sa-ti explic eu de ce e botezata fiica-sa. E efectul “corporate policy”, functioneaza asa. Tu probabil ca n-ai experienta in chestii de-astea corporatiste, da faza e ca este atat de greu sa schimbi corporate policy incat mai bine treci pe langa. Concret, chiar daca esti ateu cu pentagrama tatuata pe frunte, si esti atat de idiot incat sa te casatoresti sa sa faci copii, o sa-ti botezi copilul, ca n-ai chef sa-i explici lu maica-ta si lu tacto si lu bunica si plm ca n-are rost si etc. Nu te costa decat cateva mil pentru popa si mancare si chestii de-astea dar cel putin tace toata lumea din gura.

  9. Lolz bine, este ce zici tu bade Gheorghita, da’ cine te pune sa incerci sa abuzezi de akismet pe urma cind te intreaba unu’ ? Nu poti spune pur si simplu ce-ai spus tu dinsus ? A ?

    Asa ca nu, nu-i totuna. Cetin A. Muitcea.

  10. gheorghe says:

    Pai, eu as fi dezactivat akismet, doar ca nu pot pe wordpress.com🙂

  11. Freud says:

    Sticlele alea americane de le desfaci sucind capacul sunt misto.

Leave a Reply

